انجمن بادیگارد ایران

نماینده بزرگترین و معتبرترین سازمانهای بین المللی بادیگارد

انجمن بادیگارد ایران

نماینده بزرگترین و معتبرترین سازمانهای بین المللی بادیگارد

انجمن بادیگارد ایران

انجمن بادیگارد ایران نماینده رسمی بزرگترین سازمان های بین المللی بادیگارد در ایران می باشد این سازمان ها مانند: سازمان بادیگارد پلیس کره جنوبی WGF , TOPHOLE ، سازمان خصوصی نظامی و بادیگاردی کره BULLET-K INTERNATIONAL و سازمان بادیگاردی و امنیتی اروپا EBSA و انجمن بین المللی بادیگارد IBA می باشد . این انجمن به ریاست استاد حسن مهاجر منقوش از اساتید بین المللی هنرهای رزمی و دبیرکل فدراسیون جهانی هنرهای رزمی در کره جنوبی می باشد.
لازم به ذکر است انجمن بادیگارد ایران طی تفاهم نامه رسمی در قالب "موسسه حفاظتی فراجا" فعالیت می نماید.

اهداف این انجمن به شرح ذیل می باشد:

1-تحت پوشش قراردادن کلیه افرادی که زمینه و سوابق هنرهای رزمی دفاعی یا مرتبط به حوزه سکوریتی دارند و علاقمند به فعالیت در بخش محافظتی و اسکورت می باشند

2-ارائه خدمات به شهروندان محترم ایرانی در کلیه برنامه ها و پروژه های امنیتی اعم از اسکورت ، برگزاری جشنواره ها، کنسرت ها، سمینارها و غیر....... به منظور حفظ امنیت و مراقبت.

3-پرورش نیروهای ذبده با قابلیت دفاعی بالا با برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی توسط انجمن و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعزام افراد به دوره های ویژه دفاعی به دوره های بین المللی.

4- ارائه گواهینامه و کارت شناسایی تخصصی بادیگاردی به افراد دارای سوابق قابل توجه در هنرهای رزمی و حراستی.

5- برگزاری دوره های تخصصی آموزشی در حوزه دفاعی و اسکورت.

6- ایجاد اشتغال و موقعیت شغلی برای اعضای رسمی انجمن در هنگام دریافت پروژه.


بدینوسیله انجمن هنرهای رزمی بادیگاردی ایران از همه علاقمندان به حوزه مراقبتی و بادیگاردی دعوت به همکاری می نماید.

اطلاعات تماس:

تلفن:09134142373
ایمیل: korbodyguard@gmail.com
وبسایت اصلی انجمن: www.korbodyguard.ir

بایگانی

شرایط همکاری با انجمن بادیگارد ایران و شرکت تشریفات و مراقبت نگین ایمن تهمتن


دوستان و عزیزان علاقمند به فعالیت در حوزه بادیگاردی و حفاظت شخصی میتوانند در دو بخش با انجمن بادیگارد ایران و شرکت تشریفات و مراقبت نگین ایمن تهمتن همکاری داشته باشند.

دسته اول مربوط به افرادی که دارای سوابق قابل توجه در هنرهای رزمی می باشند و اسناد معتبر در این خصوص دارند می توانند عضو انجمن بادیگارد ایران گردند و اسناد مربوطه به عضویت و کارت شناسایی بادیگاردی را از انجمن دریافت کنند این افراد می توانند بصورت مستقل فعالیت داشته باشند.

اما دسته دوم افرادی که علاقمند به فعالیت از نام و برند انجمن و شرکت ما می باشند باید توانایی تشکیل یک تیم بادیگاردی متشکل از 12 نفر متشکل از آقا و خانم را داشته باشند پس از تشکیل تیم مربوطه ابتدا باید دوره تخصصی روشهای بادیگاردی را طی یکروز بمدت پنج ساعت بگذرانند و پس از آن شرکت کنندگان گواهی عضویت و همچنین گواهی سطح مهارت دفاعی را همزمان دریافت خواهند کرد.

 

پس از اتمام دوره رایزنی ها جهت دریافت پروژه توسط انجمن و مدیر مربوطه در استان مربوطه صورت خواهد گرفت.

 

لازم به ذکر است در هنگام دریافت پروژه و انعقاد قرار داد "هفتاد درصد از مبلغ قرارداد" به مدیر تیم استان پرداخت خواهد شد و "سی درصد قرار داد" به انجمن و شرکت تعلق خواهد گرفت. 


لازم به ذکر است طبق قانون هنگام انعقاد قرارداد می باسیت به نام شرکت تشریفات و مراقبت نگین ایمن تهمتن منعقد شود و مبلغ فوق به حساب حقوقی شرکت واریز گردد. که شرکت پس از آن درصد فوق را به حساب مدیر تیم استان واریز خواهد کرد.جهت انجام کارهای قانونی می بایست این چرخه انجام گیرد.

 

از وبسایت اصلی انجمن بادیگارد ایران بازدید کنید.

WWW.KORBODYGUARD.IR

 

فرم درخواست عضویت را دانلود کنید  دریافت

 

شرایط عضویت و مدارک مورد نیاز.  دریافت

 

 

 

 

نمونه گواهینامه عضویت

 

نمونه کارت شناسایی

 

نمونه گواهینامه مهارت بادیگاردی